درودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Rezaq برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HP
(یا کلا سوال تون یه چیز دیگه هست؟)
کاربر شهرسختافزار
درودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Rezaq برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HP
(یا کلا سوال تون یه چیز دیگه هست؟)
کاربر شهرسختافزار
مدل دقیقشو میخام بدونم تا مشخصاتو و قیمتو دربیارم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط salpc برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Rezaq در تاریخ 28-04-16 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
درود معمولا قسمت بالایی کیبورد(صفحه کلید) اسم ش رو بیان میکنن. پشت لپتاپ رو چک کنید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Rezaq برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
درودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Rezaq برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
معمولا قسمت بالایی کیبورد(صفحه کلید) اسم ش رو بیان میکنن. پشت لپتاپ رو چک کنید.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks